söndag 11 oktober 2015

En grön fåtölj

Idag har jag provat på att vikariera som tränare för 6-7 åriga innebandytjejer..
Tillsammans med en pappa hölls en stenhård träning för TRE tjejer!
 Vad manfallet berodde på kan man bara spekulera kring..
Kanske hade ryktet om vilka "vikarierna" var spridit sig? ;)

Vi som var där hade i vart fall kul men det där med att vara tränare i innebandy är nog inte riktigt min grej..
Jag trivs bäst i klassrummet med ett gäng elever.


Tänkte att jag skulle visa min födelsedagspresent från mannen min.. Present och present... Jag sa att jag gärna ville ha en och han kunde tänka sig att åka till det stora varuhuset och köpa en..


Tanken var att många böcker skulle läsas här och många koppar kaffe drickas.. 


Sedan i augusti kan vi bara konstatera att ingen bok har lästs ännu, någon inredningstidning har bläddrats igenom... Ett fåtal kaffekoppar har druckits men inte i närheten av de antal jag hoppats på. 

Fin är fåtöljen i vart fall oberoende av antal kaffekoppar som dricks eller ej. ;)


Vår Agave har fått flytta in i väntan på varmare dagar.

Må så gott!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...